27 June 2012

Selamanya *winkwink ;)

Views
Assalamualaikum semua.. Oke.. Final exam da nuk dekat.. OMG.. Nuk kene start study dari sekarang , kalau ta memang FAILED laa kan jawap nye.. Myza ta nuk gagal nd ta nuk resit.. Alhamdulillah , semenjak dari sem1 - sem4 nie , tade satu paper pun yang myza kene resit.. Suke suke suke XD

wahhhh.. Pejam celik , pejam celik.. Hubungan myza dengan si dia da menjangkau ke 11 bulan lebey.. 9/7 nanty da genap setahun.. Alhamdulillah.. Myza bahagia dengan dia.. Dia banyak bersabar dengan perangai myza even myza banyak kaly buat dia kecik aty.. heeee.. Alhamdulillah jugakk sebab dalam mase 11 bulan lebey ktorang bersama , hanya sekaly jee ktorang bergaduh.. Tu pun just a bit prob.. Myza bersyukur dapat kenal dengan dia.. Dia layan myza dengan baek , dia bole terima kekurangan myza.. Even myza ade prob , dia selalu bagi semangat kat myza.. Still remember when my dad passed away , he come and see me at my house area to give me a bit spirit 

Muhammad Shahrin Bin Ruslan , saya sayangg awak sangat3.. Terima kaseh banyak3 untuk semua nye.. Saya hargai ape yang awak da lakukan kan untuk saya.. Maaf sebab sepanjang kite bersama saya banyak buat awak kecewa/kecik aty.. Saya harap hubungan kite sampai ke akhir hayat bersama restu kedua ibu bapa :') Hanya awak seorang saja yang bertahta dalam aty saya.. SELAMANYA awak dalam aty saya bie :*

  HANYA AKU CINTA KAU SEORANG 


SUKA?? LIKE jee :)