9 July 2012

Our Anniversary ^_^

Views
Assalamualaikum.. wahhh.. Now myza dalam minggu exam tpy sempat lagi nuk update blog.. ishhh3.. Terok3.. Tape , blog tetap update , note tetap bace.. heeee :)

Jap3.. Our anniversary?? Who?? Of course laa myza dengan buah aty myza.. winkk winkk.. Pejam celik jee , ari nie da genap setahun ktorang bertukar aty nd menjaga kebahagiaan.. Memang susah untuk menjalinkan satu hubungan , tpy itu semua adat laa kan.. Mane ade pasangan yang ta penah bergado , mane ade pasangan yang ta penah berselisih paham antara pasangan itu sendiri , right?? Sedang kan lidah lagi tergigit , ini kan pula pasangan yang baru setahun bercinta.. hikhikhik.. Pape pun , myza bahagia dengan dia even antara ktorang penah terguris aty nd kecewa dengan sikap masing3 :')


Muhammad Shahrin Ruslan , thx coz accept me as is.. Saya bersyukur dapat kenal dengan awak , dapat bertukar aty dengan awak.. Thx jugakk sebab awak da jaga saya macam mane arwah ayah saya jaga saya sebelum nie.. Please remember ur promise to me nd please remember this word "Sedalam mane pun luka dihati seorang lelaki , dalam lagi luka dihati seorang wanita".. Luka yang penah awak buat dulu sungguh memeritkan saya nd i hope it will not happen again.. Kadang3 jauh dari lubuk aty saya , saya banyak pendam perasaan yang hanya Allah swt jee yang tau betapa perit nye bile ianya betol3 melukai aty saya.. Beby harap hubungan kite sampai ke Jannah :') Beby sayangg bie sangat3 :*

Lah Ahmad - Kau Tercipta

Telah lama ku nantikan
Saat semua ku impikan
Kau jadi ratuku
Wahai bidadari ku
Langkah lah duniaku..

Bawalah aku ke alam mimpimu
Mencintai mu takkan pernah menjenuh akan ku
Tulusnya hatiku dalam mencintai mu
Semuanya untukmu..

Peluklah aku jika terkenang
Semua kau idamkan
Semua hanya milikmu
Kau tercipta untuk diriku
Bukan maksudku untuk melukaimu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang padamu
Kau tercipta untuk temani diriku..

Ooooo yehh yehh..

Bersyukur kita pada Yang Esa (terciptanya cinta)
Ku mendoakan kebahgiaan selalu
Peluklah aku jika terkenang
Semua kau idamkan
Semua hanya milikmu
Kau tercipta untuk diriku
Bukan maksudku untuk melukaimu
Bukan niatku dari dahulu
Semua hanya kerna ku sayang padamu..

Kau tercipta :')

Thx bie sebab bagi lagu nie.. Lirik yang mendalam bagi beby nd now lagu nie da jady lagu favorite beby.. iloveyouusoomuchhhh boboy genduttt 


SUKA?? LIKE jee :)