28 December 2012

26/3/2006 (∩︵∩)

Views


Assalamualaikum.. Nampakkan keratan surat khabar kat atas nie.. Nie laa kisah yang menimpa ke atas arwah abang long myza.. Dia telah kembali kerahmatullah pada 26/3/2006 same tarikh dengan hari jadi kawan baek myza, Anisa.. Kejadian nie berlaku sewaktu myza berumur 13 tahun.. Agak perit jugak laa sebab arwah along myza nie seorang yang pemurah dan baek dengan adik3 dia.. Dia sangat manja dengan mak myza.. Sebelum dia pergi, dia dok sini baru 2 minggu lebey sebab sebelum nie dia dok dengan nenek myza kat Melaka.. Tu pun dia terpaksa lari ke sana disebabkan ade orang yang puas hati kat dia dengan beberapa orang kawan dia.. hmmmm.. Cukup laa dua orang jee orang yang myza sayangg pergi meninggalkan myza.. Myza da ta sanggup nak hilang orang yang myza sayangg lagi, mak, abang3, muhammad shahrin, nenek, seluruh ahli keluarga nd kawan3 yang selalu ade time myza susah nd senang (╥_╥)

OKE.. STOP CERITA SEDIH.. OPEN CERITA LAIN (*^ -^*)

2/1/2013 da mula masok ke kolej.. New sem, new lecturer nd new subject.. fuhhh.. Business Law nd Project Management subject yang akan myza dengan kawan3 kelas DIT1101A, DIT1102A & DIT1103A belaja (∪ ◡ ∪) Biasa laa, second last sebelum graduate kan.. Pelajaran pun makin susah laa kan (~o ̄▽ ̄)~o

Kita rindu insan yang bernama Muhammad Shahrin Ruslan.. Lucky semalam dapat lepas rindu dengan teman dia shopping with his friend.. Kalau ta, ta tau laa ape jadikan (✿ ♥‿♥) Oke laa, assalamualaikum (◕‿◕✿)


SUKA?? LIKE jee :)