24 February 2012

Views
Assalamualaikum blogger.. Ape khabaq semua?? Da makan?? Sehad?? Hopefully korang semua sehad3 laa ye.. Anyway , today is myBirthday.. hehehe.. Thankyouu laa untuk yang wishh birthday kat aq melalui FACEBOOK or PHONE.. I'm really appreciate.. Ari nie aq rase tersangat laa bahagia sebab dapat luangkan mase ari jady dengan si dia.. hikhikhik.. Tpy tu pun ta berjalan sangat sebab ktorang just dapat pegi REDBOX jee.. Kalau ta , si dia ajak tengok wayangg tpy aq plakk yang tade mood nuk tengok wayangg.. Ape lagi , ke redbox jee laa ktorang.. huhuhuhu.. Ari nie jee si dia da wishh for myBirthday da 5/6 kaly.. hehehehe.. Serius , aq suke gilee kot.. hahahaha :D

Muhammad Shahrin bin Ruslan , thankyouu tau untuk ari nie.. Awak da buat saya sentiase senyum nd bergelak ketawe bile bersame awak.. Thx sebab sudy hadir dalam life saya.. Saya bersyukur sangat3 dapat awak yang selalu caring pasal saya especially about health , sayangg saya senantiasa , terima saya seadanye saya , selalu membebel bile saya ta makan nd so forth.. Saya janjy yang saya akan jage hubungan nie elok3.. Ta mau da ade orang ketiga.. huhhh.. Menyemakk jee orang ketiga tu ! TWO IS BETTER THEN ONE , THREE , FOUR nd BLABLABLABLA :D

||
v
iloveyouuusooooomuchhhh bie ♥

Oke laa , my bantal busuk sudaa memanggil nd mata plak sudaa nampak itu katil melambai3.. hahaha.. Byebye youu all's.. Assalamualaikum :)


SUKA?? LIKE jee :)