13 January 2012

Views




Sayang saya tak pernah penat untuk mencintai awak dan menyayangi awak.. Setiap hari, perkara pertama yang saya fikirkan selepas saya bangun dari tidur adalah awak.. Kerana saya yakin dan percaya pada diri saya yang awak adalah penghujung cinta saya =)

Sayang.. Selagi saya mampu untuk bernafas.. Selagi itu saya akan jaga awak.. Biar lah susah senang sekalipun.. Namun untuk melupakan awak walau sesaat sekalipun mungkin tidak.. Sebenarnya awak sudah menjadi sebahagian dari hidup saya.. Susah senang kita bersama tau ♥

Awak.. Hidup ini indah sangat bila awak ada.. Rasa bila awak ada semua benda saya boleh buat dengan tenang.. Kadang tu bila saya duduk sorg2 kan saya terbayang saat kita hidup bersama.. Yang saya tahu pada saat itu saya akan buatkan hidup awak selalu bahagia bila dengan saya nanti.. Itu impian saya.. Semoga apa yang kita rancang semua berjalan dengan lancar kan.. Semoga Allah s.w.t. merestui hubungan kita.. Aminnn..
*Hidup ini tak kan sempurna kan bila kita tak memiliki apa yang kita ingin miliki kan... Semoga perjalanan kita ditemani indah =)


Saat yang paling indah adalah saat bersamamu..
Saat yang paling sempurna adalah saat merinduimu..
Saat yang paling aku nanti adalah saat kepulanganmu..
Saat yang paling bahagia adalah saat kau menjadi yg halal buatku...

*Awak walau perjalanan ini sesukar mana sekalipun demi awak saya rela untuk melakukan yang terbaik.. Saya nak awak tahu yang saya cintakan awak bukan sekadar lakonan.. Cinta saya untuk awak adalah cinta yang benar2 ingin saya miliki sepanjang hidup saya..semoga ada restu dari Yang Maha Esa.. Aminnn :)


Awak
Saya ingin awak dan saya selalu bersama meniti kehidupan
Saya ingin menjadi telinga awak , tempat awak berkongsi kisah
Menjadi bara yang sentiasa akan memberi awak semangat agar setiap saat boleh saya lihat
Bahagia awak serupa buih-buih yang berterbangan menghias semesta awak
Awak nak tahu tak , rindu awak masih berumah didada saya :)



Awak..
Saya bukanlah bidadari yang cantik atau hebat dalam cinta ,
Yang mampu membuat awak jatuh cinta pada saya dan saya juga bukan ahli sihir ,
Yang mampu menyihir awak agar awak menyintai saya..
Inilah saya apa adanya..
Hanya seseorang yang menyintai dan merindui awak..
Seseorang yang ingin masuk dan menumpang dipenjuru hati awak..

Agar lengkaplah hidup seorang Hawa untuk seorang Adam :)

Jangan keliru tau kawan3.. hehehe.. Ayat yang jiwang3 kat atas nun hanya copy nd paste jee dari facebook Kau Tak Tahu Aku Sukakan Kau, Cuma Aku Takut Nak Bagitahu :) Ayat die semua best3 kot then tetibe terpikir nuk post kat sini.. hehehe.. Kalau korang nuk ayat3 nie , pegi laa kat facebook yang aq da bagi tu.. hehehehe.. Maaf laa sebab kat blog aq nie DISABLE FOR RIGHT CLICK.. hehehe.. Korang3 , aq rindu gilee3 da nie dekat die.. Rindu sangat3.. Tady dapat date sekejap jee sebelum masok kelas nd jumpe sekejap sebelum balek :'( Soooo saddd..

Oke laa awak3 semua.. Byebye , assalamualaikum :)


SUKA?? LIKE jee :)