18 November 2011

Views
Assalamualaikum.. hmmm.. Entry aq kali nie aq nuk cite pasal RISAU GILE3 DENGAN KESIHATAN DIA :( .. Serius aq cakap aq risau gile dengan die sekarang nie.. hmmm.. Tpy bile aq cakap yang aq risau kan die, msty die akan cakap "Ta payah risau laa".. OMG.. Awak, tentu laa saya risau awak.. Dulu saya da janji kan nuk jage awak.. hmmm.. Maybe saked awak nie datang balek lepas perkara yang sudaa nie berlaku kan.. hmmm.. Kalau perkara tu ta berlaku, msty ta jady macam nie kan.. Ya Allah, kalau saya tau nuk jady macam nie, saya ta kan buat awak dengan die BREAK.. Saya akan bia kan awak couple dengan die.. Sekurang-kurang nye ade orang jage awak.. hmmm.. BODOE nye aq buat perkara yang b**g**g nie.. Kenapa aq ta terpikir pasal kesihatan die sebelum aq buat macam tu.. hmmmm.. DAMNN laa kau myza.. SHITT.. Sekarang nie, die da saked pasal kau da buat masalah.. OMG.. Saked kepala aq pikir pasal nie.. hmmm.. Awak, saya minta maaf sangat3 tau dekat awak, saya menyesal sebab saya buat masalah, awak plak yang kene penyakit.. hmm.. Maaf sangat3 awak.. hmm.. Msty awak benci kan dengan ape yang saya da buat dekat HUBUNGAN awak nd die.. hmmmmmmmmmmmmmmm.. Ya Allah, rase macam nuk gantung diri jee.. *choiii.. Jangan cakap yang mengarut3 laa myza.. Ingat Allah myza.. Amalan kau still ta cukup lagi oke.. hmmm.. Oke laa awak3 semua.. Byebye, Assalamualaikum :'(
SUKA?? LIKE jee :)