15 November 2011

Views
Assalamualaikum.. Hyehye my follower ^^.. hmm.. Entry aq kali nie aq nuk cite pasal SOMEONE yang ta puas aty dengan aq nd die.. PELIK laa aq dengan kau damnn.. Kau kalau da break dengan die, da laa.. Ta payah laa nuk MENYALAK serupa SERIGALA kat dalam FB kan.. Aq ta kan cari pasal kalau kau ta mule kan dulu oke gurl !! hahaha.. PITY aq tengok perangai kau dengan laki kau tu yang memanjang ta puas aty dengan aq nd die.. PLEASE laa weii !! Kau kalau setakat couple then nuk saked kan hati orang, BETTER ta payah couple.. ishishish.. Cakap nuk serang aq kan, aq tunggu jee nie.. Tpy bile da bertembung, ta nuk plak bersuara.. YOU COWARD GIRL !! hahahaha

Untuk meo.. Awak, saya sayang awak sampai bile3.. Saya akan buat ape jee untuk dapat kan awak balek.. Saya ta kesah betine tu nuk cakap saya ape pun.. PEDULI plak saya kan dengan kate3 die tu.. Yang penting, saya nuk awak dalam kehidupan saya balek.. PLEASE, i need you soo muchxx.. Saya ta nuk awak pikir lagi pasal betine tu.. LANTAK laa dengan die nd laki die tu.. Bia dorang gado sorang3, kan awak kan ^^.. Awak, awak nie ibarat doc buat saya.. Bile saya saked, then time tu kyte berjumpe, msty saked saya reda sekejap.. Tpy bile berpisah, msty saked saya datang balek.. hukhukhuk T_T.. Serius saya cakap, saya ta sanggup berpisah dengan awak :'( Saya nuk awak sentiasa disisi saya nd kehidupan saya.. Saya nuk kan hubungan macam dulu.. Saya ta suke kan hubungan macam baru3 nie.. gggrrrrrrrrr.. Saya rindu kan awak Muhammad Shahrin :'(

Lagu nie selalu buat saya sedey sbb tiap kali saya dengar lagu nie, msty saya teringat kat awak nd kenangan kyte :'(
||
v

CINTA ANTARA KITA by BAIZURA KAHAR & DUTA

KEKAL by SPIDER

PUTERI CINTA HATI by KRISTAL

ADINDA by LAH AHMAD

Oke laa, byebye all.. Assalamualaikum :')

SUKA?? LIKE jee :)