19 May 2011

Views
Nurul Alif bin Mazlan.. Saya buat nie khas untuk awk.. Saya nuk awak tau , saya sayang sgt2 kt awak tpy knape awak buat saya sedih.. Kenape setiap kaly sy call , awk ta angkat??? Kenape sy text awk ta balas??? Klu nuk cakap tade kedit maybe btol laa kan sbb awk asyik text dengan pmpuan tu jee.. Awak , sy sedar sy sape , sy ta setanding dengan pmpuan tu.. Die lawa nd HOT.. Saya ape yg ade , da laa ta lawa.. hmm.. Sy dapat rase kan yg sekarang nie awak msty da ta sayang kan sy lg kan.. Kalau ta , knp stiap kaly sy text nd call , lgsung ta b'balas.. Awak , saya JUST ade awak sorg jee kt dalam aty sy.. Saya ta nuk b'pisah dgan awak lg.. Saya sayang awak erat2 smpai ke hujung nyawa sy.. Ta kan ade sape yg bole ganti awak yg sedia ade kt dalam aty sy nie buat selama-lamanye.. Awak ibarat nadi sy :( iloveyousoooomuchhhhhh & ineedyouuuuuuu b.....................
SUKA?? LIKE jee :)